Succesvolle acties tijdens de Hiltho

14-10-2010 door: Redactie
Tijdens de Hiltho proberen bedrijven zoveel mogelijk aandacht te vestigen op hun producten of diensten. Deze aandacht van het publiek kan op verschillende manieren worden bewerkstelligd. Er zijn bijvoorbeeld ­bedrijven die een echte eyecatcher in hun stand plaatsen. Andere bedrijven probeerden extra aandacht te krijgen door acties te houden waarbij het publiek of de mede-standhouders prijzen konden winnen.
maskTop
Succesvolle acties tijdens de Hiltho
maskBottom

Zo wilde Assurantie Groep Horst de bezoekers overtuigen van de ­mogelijkheden die hun kantoor biedt met betrekking tot hypotheken en verzekeringen. Om de aandacht te trekken werd er een gigantische koe ingeschakeld als link naar ´de heilige koe´ en de daarbij horende auto­verzekering.
Veel bestaande klanten van Assurantie Groep Horst brachten een bezoekje aan de stand. Ook veel klanten van het recent overgenomen Baeten Assurantiën bezochten de stand en gebruikten deze mogelijkheid om eens kennis te komen maken met hun nieuwe tussenpersoon. Om al deze trouwe klanten nog eens extra te belonen kregen ze de mogelijkheid om hun naam achter te laten. Elke avond werd vervolgens een dagwinnaar getrokken. Deze dagwinnaars hebben een dinerbon gekregen voor vier personen. De prijswinnaars zijn: T. Jacobs uit America, P. v. Deelen uit Lottum, J. Huijs uit Lottum, J. v.d. Ham uit Horst, P. Janssen uit Horst en J. Berden uit Hegelsom.

Ook de Nederlandse Hartstichting was tijdens de Hiltho aanwezig. In de stand gaven de Vrienden van de Hartstichting van Horst en Sevenum voorlichting over het werk van de Hartstichting. Naast de gebruikelijke informatie via foldermateriaal, kookboekjes en het beantwoorden van vragen, kon de bezoeker ook meedoen aan de test ´De gepeperde waarheid over zout´. Hiermee werd de aandacht gevestigd op zout in relatie tot een verhoogde bloeddruk. Maar het meest in trek bij de bezoekers was het meten van de bloeddruk door verpleegkundigen. De prijsvraag ´Raad het aantal rode harten´ werd gewonnen door S. Mooyman uit Venray en P. Verhaegh en W. Meiland uit Horst.

Tijdens de Hiltho was ook Stichting Ontwikkelingssamenwerking (SOS) Meerlo-Wanssum prominent aanwezig. Het project Mieke and Friends, dat met beeldende kunst geld inzamelt voor de mobiele school in India, trok veel bekijks en veel mensen hebben van de mogelijkheid gebruik gemaakt om voor een klein bedrag in te schrijven op een beeld van dit project.
Uit alle inschrijvingen is een winnaar getrokken en de familie Keijsers uit Horst heeft het kunstwerk ‘Woman with a view’ van kunstenares Térèse Schaeffers uit Venray mee naar huis mogen nemen. Voor de standhouders is een aparte prijs uitgereikt. De winnaar van dit kunstwerk is mevrouw Ans Verkroost uit Purmerend, werkzaam voor het Rotterdamse bedrijf Sysas Pannen.

Het initiatief van SOS om prijzen uit te reiken, heeft aanstekelijk gewerkt. Cateringbedrijf Jan Aerts uit Velden heeft spontaan een extra prijs geschonken: een compleet verzorgde barbecue voor vijftien personen, die is gewonnen door de gezamenlijke standhouders van Golfhorst/Bleijenbeek.
En Tante Jet uit Blitterswijck heeft er nog een prijs bovenop gedaan. Dit bedrijf schenkt een dinerbon voor twee personen ter waarde van honderd euro, die is gewonnen door de standhouder van Carglass.

Disclaimer | Copyright© 2017 Kempen Media b.v. | Ontwerp & realisatie Kempen Communicatie
Kempen Media b.v. is partner van Kempen Communicatie b.v.
Kempen Communicatie: Strategie, Creatie, Realisatie