Gestolen carnavalswagen blijkt misverstand

7-12-2017 door: Redactie
De carnavalswagen van een Baarlose vriendengroep die gestolen leek van een terrein in Sevenum, blijkt door een misverstand te zijn meegenomen. De vriendengroep laat weten dat door toeval en miscommunicatie de wagen was weggehaald van de plek waar die gestald stond. “Het was toeval op toeval op toeval”, aldus Rob Peeters van de groep.

De groep plaatste op woensdag 22 november een bericht op Facebook waarin de groep aandacht vroeg voor de vermiste carnavalswagen. Die was namelijk zonder medeweten van de groep meegenomen van de plek waar die gestald stond in Sevenum en weggebracht naar een ijzerboer die hem sloopte. Net op de dag dat er mensen kwamen kijken om de oplegger over te kopen. De diefstal blijkt op een misverstand te rusten.

“We hebben de wagen ooit gekregen van een boer uit Baarlo”, vertelt Rob Peeters. “Een halfjaar geleden hebben we gevraagd of hij de wagen nog terug wilde en toen liet hij weten dat hij hem niet meer wilde hebben. Toen heeft de boer blijkbaar iemand gebeld om de wagen op te halen. Die heeft dat echter pas op de woensdag gedaan toen wij het ding wilden verkopen. Wij wisten er niks van en ook de boer wist van niks, aangezien hij het al zo lang geleden had gevraagd. Dat het precies de dag was dat wij de wagen wilden verkopen, is echt toevallig. Het was toeval op toeval op toeval.”

Uiteindelijk was het dus allemaal een misverstand, maar de wagen is wel weg zonder dat de vriendengroep er geld voor kreeg. “Ja, dat is wel jammer. Maar goed, wij wilden van de wagen af en dat is gebeurd. Achteraf kunnen we er allemaal wel om lachen.” Van de opbrengst wilde de groep een barbecue houden. “Misschien dat we dat nog steeds doen en dan met iedereen. Dus ook de boer en degene die hem heeft meegenomen.”

Tip een vriend over dit bericht Tip of mail de redactie Druk dit artikel af
Disclaimer | Copyright© 2017 Kempen Media b.v. | Ontwerp & realisatie Kempen Communicatie
Kempen Media b.v. is partner van Kempen Communicatie b.v.
Kempen Communicatie: Strategie, Creatie, Realisatie